joi, 7 iulie 2016

Tarta rustica cu prune

Nu e toamna, dar daca tot am gasit prune in piata am zis sa fac (din nou) aceasta reteta senzationala de tarta rustica cu prune, dupa o reteta pe care am gasit-o pe Caietul cu retete.

Ingrediente:

Aluat:
50 gr unt
50 gr zahar pudra
125 gr faina
3 linguri apa
1 ou

Umplutura:
1/2 kg prune
2 linguri zahar
cativa fulgi de migdale
un praf scortisoara (optional)

Uns:
1 galbenus

Pentru inceput, am frecat untul cu zaharul pudra, dupa care am incorporat oulsi apoi am adaugat apa si faina. Compozitia rezultata am pus-o la rece pentru 30 de minute, dupa care, am framantat aluatul si l-am intins intr-o foaie subtire. Foaia am pus-o intr-o tava (pe hartie de copt), in mijlocul careia am pus umplutura peste care am presarat fulgi de migdale. Marginile le-am adunat apoi peste umplutura, exact ca in imagini si am uns cu galbenus de ou. Am pus la copt pentru 30 de minute, la temperature de 180 de grade (cuptor electric).


PS: caisele sau piersicile pot inlocui cu success prunele (testat)!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment