miercuri, 20 martie 2013

Concert Helloween, 16 martie, Bucuresti

















Nu sunt o impatimita a genului, dar sambata, 16 martie, am fost la concertul trupei Helloween, desfasurat la Arenele Romane. In deschidere a cantat Gamma Ray. Daca de Helloween am mai auzit, de Gamma Ray...ba! Toate melodiile mi-au sunat la fel si m-am cam plictisit.
In schimb Helloween n-a sunat rau deloc, chiar mi-a placut! N-am stat pana la final, pentru ca la un moment dat, aerul din cortul incalzit se cam schimbase. De vina nu a fost doar multimea si slaba ventilatie, ci si aburii alcoolului care pluteau in aer. N-o sa inteleg niciodata de ce dau unii oameni bani pe bilete la concerte (pretul biletului a fost de 97 lei), daca vin si se imbata pana nu mai stiu de capul lor, dupa care banuiesc ca e totul blank in capul lor... Care e faza?






Ce mi-a placut: cortul incalzit, trupa Helloween, faptul ca nu a fost foarte foarte aglomerat.
Ce nu mi-a placut: persoanele care au exagerat cu consumul de alcool, trupa Gamma Ray (nu sunt genul meu si au cantat cam mult in deschidere)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment