duminică, 17 februarie 2013

Mickey's Magic Show!

disney

Spectacolul atat de asteptat de cei mici, Mickey's Magic Show, s-a incheiat astazi, dupa 5 zile de reprezentatii. Vineri am fost la spectacol, asa cum am scris aici. A fost un spectacol interactiv reusit, care ne-a introdus pe toti in lumea basmului si a magiei. Biletele la Mickey's Magic Show nu au fost tocmai ieftine. Noi am dat 207 lei pe 2 bilete (1 adult+1 copil), dar asta n-a fost tot... Exact la intrare in Sala Palatului (locul unde s-a desfasurat spectacolul) te intampinau minim 10 standuri cu souveniruri, souveniruri care avea preturi destul de mari, dupa parerea mea: cutie mica, de carton, cu popcorn- 20 lei, o galetusa cu popcorn (da, galetusa il avea pe Mickey desenat pe ea, dar totusi!!) - 40 lei, vata de zahar in 2 culori, cu palaria de magician a lui Mickey - 40 lei, Mickey magician cu luminite in palarie - 60 lei, cana cu pai cu Mickey - 40 lei etc. Mai erau si produse la 80 lei, dar nu m-am uitat cu atentie sa vad ce anume erau.

Nu au fost toate locurile ocupate, dar ceea ce m-a dezamagit a fost situatia in care am regasit Sala Palatului. Am avut o senzatie de back in time: pe multe dintre scaune era pus un afis de avertizare, pentru ca acestea era rupte si riscai sa cazi (nu, nu au fost vandute bilete pe acele locuri), aceeasi catifea de acum cativa ani buni, acum uzata, tocita, imbraca mana curenta, ce despartea sectoarele salii. La baie nu am fost, dar presupun ca nu arata grozav. Macar a fost cald in sala :)

Una peste alta, ne-am distrat si ne-am simtit bine in cele 90 de minute cat a durat spectacolul (cu 15 minute pauza). Mickey si prietenii sai: cei 2 magicieni, Donald, Alice, Cenusareasa, Alba ca Zapada, Belle din Frumoasa si Bestia, printesa Jasmine din povestea cu Aladin si multi, multi altii si-au demonstrat talentul in momente impresionante de iluzionism.

Pe data viitoare Mickey! Cine stie, poate chiar la tine acasa ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment